انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی

انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی

انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی

نوشتن یک مقاله مروری فرصتی عالی برای شماست تا مجموعه مهارت های خود را توسعه داده و بهبود ببخشید. اگر هنگام نوشتن یک مقاله برای مرور مقاله در مطالعات، شما به شدت ترسیده اید زیرا دانش شما ضعیف است و نوشتن شما حتی بدتر است، این راهنما به شما کمک می کند تا از نقطه بن بست حرکت کنید. از این نوع نوشتن ترس نداشته باشید! در عوض، این را فرصتی برای بهبود مهارت خواندن، ارزیابی، تجزیه و تحلیل و جمع بندی خود بدانید.

انجام مقاله  isi

در موسسه تز آنلاین انجام مقاله isi  در کوتاهترین زمان و با حداقل سود موسسه انجام می شود. این موسسه با توجه به لینکهایی که با ادیتورهای مجلات خارجی دارد فرایند داوری و پروسه پذیرش مقالات زودتر از روال عادی انجام خواهد داد  و همچنین با توجه به تعداد بالای مقالات که از طرف موسسه برای این مجلات ارسال می شود هزینه  چاپ نیز به حداقل میزان پرداخت خواهد شد. شما فقط کافی است یک مقاله با کیفیت که تمام استانداردهای نگارش مقاله را رعایت کرده باشد آماده کنید یا اینکه می توانید از مشاورین موسسه در زمینه نگارش مقاله در تمامی رشته ها نیز استفاده نمایید و مقاله نگارش شده و ترجمه شده پس از اضافه کردن اسامی نویسندگان و افیلیشن آنها به لاتین برای مجله انتخابی شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه چاپ مجلات ای اس ای متفاوت است و بستگی به مجلات دارد و معمولا رنج قیمتی بین 150 دلار تا 300 دلار دارند.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

چاپ مقاله علمی پژوهشی پروسه ای طولانی و زمان بر می باشد و حداقل شش ماه تا یکسال زمان داوری آن طول خواهد کشید. بنابراین شما برای شروع ارسال مقاله برای مجلات داخلی علمی پژوهشی حتما باید به حداکثر زمان خود توجه داشته باشید و بعد اقدام نمایید. البته در موسسه تز آنلاین ما می توانیم در بعضی از این مجلات فرایند داوری و پروسه پذیرش مقالات را زودتر برای شما انجام دهیم. در واقع ما از مجلات تقاضا می کنیم که مقالات ارسالی ما را زودتر بررسی و داوری کنند تا شما هم بتوانید زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

مطلب پیشنهادی :  اکسپت و چاپ مقاله ارزان | اکسپت و چاپ مقاله فوری

مقاله نگارش شده ابتدا می بایست به فرمت مجله مورد نظر و طبق ایین نامه نویسندگان داخل سایت مجله فرمت بندی گردد و بعد اضافه کردن اسامی و افیلیشن نویسندگان بالای مقاله برای مجله سابمیت خواهد شد. همانطور که شما عزیزان می دانید پذیرش و نامه اکسپت در مجلات علمی پژوهشی اهمیت دارد. در واقع این نامه پذیرش حکم چاپ مقاله شما دارد و خود بخود در شماره های اتی مجله مقاله شما چاپ خواهد شد

انجام مقاله دانشجویی

چند نکته مهم در تسریع پذیرش مقالات و نوشتن مقاله

بعضی از ژورنالها از شما می خواهند (البته بطور Optionalو نه اجباری) که بعد از Submit کردن مقاله، چند داور (reviewer) برای مقاله معرفی کنید که مقاله شما را برای داوری برای آنها بفرستند. حتما این کار را انجام دهید چون باعث می شود که Editor ژورنال، در به در دنبال داور برای مقاله شما نگردد و در نتیجه جواب مقاله شما زودتر بیاید. این کار را حتی برای ژورنالهایی که چنین چیزی را از شما نمی خواهند هم انجام دهید. یعنی افراد مورد نظر خود را با زدن یک Email به editor معرفی کنید. اما نکته مهم آنست که افرادی را که معرفی می کنید باید حتما از جاهای درست و حسابی (مثل کانادا، آمریکا و استرالیا و …) باشند و مهمتر از آن حتما آدمهای شناخته شده ای (حداقل برای ژورنال) باشند. یه وقت استادان دانشکده خودتان و کلا استادان کشورمان یا کشورهای درجه سوم را پیشنهاد نکنید!!!! در ضمن اگر داوری به editor معرفی نکنید، ممکن است مقاله شما را به کسانی بدهد که اصلا سررشته ای در زمینه شما ندارند و تجربه نشان می دهد که این افراد هم معمولا با کوچکترین بهانه ای مثل ساختار بد مقاله، انگلیسی ضعیف و غیره مقاله شما را رد می کنند چون دنبال دردسر برای خودشان نیستند نمی خواهند اعتبار خودشان را با قبول کردن یک مقاله مشکوک (از دید آنها) خدشه دار کنند.

مطلب پیشنهادی :  فریبکاری پژوهشی چیست؟ | انواع فریبکاری پژوهشی

تز آنلاین برندی متفاوت در خدمات پایان نامه و مشاوره پروپوزال با همکاری اساتید برجسته ایران

مشاوره پروپوزال دکتری و مشاوره پروپوزال ارشد و مشاوره انجام پایان نامه ارشد و مشاوره انجام پایان نامه دکتری

تلفن مشاوره 09199631325 می باشد (پایان نامه و مقاله)

افزودن یک دیدگاه