سفارش مقاله دکتری در کوتاهترین زمان با تز آنلاین

سفارش مقاله دکتری در کوتاهترین زمان با تز آنلاین | تز آنلاین برندی متفاوت در خدمات پایان نامه و مشاوره پروپوزال با همکاری اساتید برجسته ...

سفارش مقاله دکتری در کوتاهترین زمان با تز آنلاین

سفارش مقاله دکتری در کوتاهترین زمان با تز آنلاین :

مشاوره مقاله دکتری

موسسه آسان مقاله کلیه اصول اخلاق پژوهش و نگارش علمی را ارج می نهد و با مشاوره و آموزش گام به گام شما را به دستیابی به یک مقاله دکتری علمی معتبر سوق می دهد و شما را در تمامی مراحل یک مقاله دکتری یاری مینماید. دکترا (به فرانسوی: Doctorat)، بالاترین مقطع تحصیلی دانشگاهی در ایران و معادل مدرک PhD در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی است. کسب دانشنامه (مدرک) در این مقطع معمولاً نیازمند بین ۲ تا ۶ سال تحصیل و پژوهش پس از دورهٔ کارشناسی ارشد و ارائهٔ یک نوآوری در قالب نگارش  مقاله دکتری است. موسسه آسان مقاله از زمان تاسیس تا کنون  با پشتیبانی پرسنل فنی و تیم پژوهشی مجرب و فعال در مجموعه و سال ها فعالیت در عرصه خدمات مشاوره انجام مقاله دکتری به بیش از صدها مشاوره مقاله ، پایان نامه  به دانشجویان و محققین پرداخته است .

جهت استعلام قیمت و مدت زمان انجام کار از طریق ثبت سفارش اقدام کنید تا از قیمتهای باور نکردنی ما اطلاع پیدا کنید. برای انجام مقاله دانشجویی ، علمی پژوهشی ، isi ، isc ، کلاسی و مروری با بروزترین منابع و موضوعات روز دنیا این فرصت را از دست ندهید.

مشاوره انجام  مقاله دکتری

مقاله ، یکی از الزامات تعیین شده جهت اتمام و اخذ درجه تحصیلی مقطع دکتری است. موفقیت دانشجویان در  مقاله دکتری ، در واقع نمایان گر توانایی و آمادگی آن ها در برنامه ریزی، اجرا گزارش یک مطالعه علمی به طور مستقل و سازمان دهی شده در ارتباط با حوزه موضوعی تخصصی تحصیل خود می باشد که یکی از اهداف نهایی دوره آموزشی دکتری است.

مشاوره سفارش مقاله دکتری

سفارش مقاله دکتری

مقاله نویسی  یکی از مهارت های اصلی مورد نیاز تحصیل در مقطع دکتری است. شیوه مقاله نویسیبرای انواع ژورنال ها و نوع متفاوت مقالات شامل مقاله علمی پژوهشی ، مقاله علمی ترویجی ، ISI و همایشی متفاوت است و در صورتی که قصد نوشتن یا سفارش مقاله در هر یک از این انواع را دارید مطالعه این مطلب تا انتها می تواند اطلاعات بسیار مفیدی درباره شیوه نگارش مقاله ، شیوه ارسال مقاله و شیوه گرفتن پذیرش و همینطور اطلاعات جامعی درباره مجلات موجود و امتیاز آنها در اختیار شما قرار دهد .

مطلب پیشنهادی :  مدت زمان داوری مجلات چقدر است ؟

واژهٔ دکترا

«دکترا» واژه‌ای فرانسوی است که از لاتین برگرفته شده و به معنای درجه یا مقام اجتهاد است، «دکتری» مرکب است از واژهٔ فرانسویِ «دکتر» (به فرانسوی: Docteur) به‌معنای مجتهد یا پزشکبه‌اضافهٔ پسوند اسم‌سازِ فارسی، و معنای «دکتر بودن» (مجتهد بودن) یا «پزشک بودن» می‌دهد. ازنظر دستوری، ترکیب «دکتر» و «دکتری» مانند ترکیب «استاد» و «استادی» است. باوجود اختلاف معنایی، به باور ابوالحسن نجفی، واژهٔ «دکتری» که از واژهٔ بیگانهٔ «دکتر» گرفته شده و تابع قواعد فارسی شده‌است، بر «دکترا» رجحان دارد. ضمناَ در مورد پزشکان دارای دکتری حرفه‌ای هم کلمه دکتر استفاده می‌شود که اصطلاح عامیانه پزشک محسوب شده و از نظر مقطع تحصیلی برابر با مدرک کارشناسی ارشد در دیگر علوم است.

پس از دکترا

گذراندن دوره‌های پس از دکتری تخصصی، که دوره‌های پسادکترا (Post Doctorate) نامیده می‌شوند، مدرک دانشگاهی محسوب نشده، بلکه فقط همان‌گونه که از عنوان لاتین آن برمی‌آید، تجربهٔ کاریِ «پس از فارغ‌التحصیلیِ دکتری» به‌حساب می‌آید.

دکترا در فرهنگ ایتالیا

در ایتالیا طبق قانون مصوبه ۲۰۰۴ م دانش‌آموختگان دانشگاه را دکتر (دوتوره / Dottore) خطاب می‌کنند. مدرک کارشناس «dottore»، مدرک کارشناس ارشد «dottore magistrale» و مدرک دکترای رایج و قابل مقایسه با کشورهای دیگر جهان را «dottorato di ricerca» می‌نامند. دانش‌آموخته گان دوران قبل از این قانون که دوره‌های دانشگاهی آنان ۴ تا ۵ ساله بوده می‌توانند طبق روال قدیم خود را «dottore magistrale» بنامند.

مطلب پیشنهادی :  انجام مقاله کامپیوتر کنفرانسی علمی و پژوهشی و isi

لغو مدارک دکترایی که با رساله‌های جعلی و زیر پا گذاشتن حقوق مؤلف‌ها کسب شده‌اند

امروزه بررسی و ارزیابی رساله‌های دکترای اشخاص نامدار در بسیاری کشورهای غربی رایج شده‌است. به‌عنوان مثال، در چند سال گذشته، وب‌گاه آلمانیِ “ورونی پلاگ” صدها رسالهٔ دکترای دولت‌مردان و زنان، بزرگان علمی، فرهنگی و اقتصادی آلمان را مورد کاوش و ارزیابی قرار داده و درنتیجه در تعداد قابل‌توجهی از آنها موارد غیرقانونیِ سنگین کشف کرده که عامل بی‌اعتبار اعلام شدن این مدارک توسط دانشگاه مربوطه گشته‌است. مردم اروپا این‌گونه مدارک دکترا را به تمسخر “ctrl c, ctrl v” (کپی/پیست) می‌نامند. وزیر دفاع سابق آلمان کارل تئودور تسو گوتنبرگ، نمایندهٔ مجلس آلمان، بیژن جیرسرایی، و وزیر فرهنگ سابق آلمان آنت شاوان از این قبیل هستند.

جستارهای وابسته

  • دکتری تخصصی
  • دکتر (عنوان)
  • PhD

جهت استعلام قیمت و مدت زمان انجام کار از طریق ثبت سفارش اقدام کنید تا از قیمتهای باور نکردنی ما اطلاع پیدا کنید. برای انجام مقاله دانشجویی ، علمی پژوهشی ، isi ، isc ، کلاسی و مروری با بروزترین منابع و موضوعات روز دنیا این فرصت را از دست ندهید.

 

سفارش مقاله دکتری در کوتاهترین زمان با تز آنلاین

تز آنلاین برندی متفاوت در خدمات پایان نامه و مشاوره پروپوزال با همکاری اساتید برجسته ایران

مشاوره پروپوزال دکتری و مشاوره پروپوزال ارشد و مشاوره انجام پایان نامه ارشد و مشاوره انجام پایان نامه دکتری

تلفن مشاوره 09199631325 می باشد (پایان نامه و مقاله)

 

افزودن یک دیدگاه